Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over ons

Wij zijn Renate en Peter.

Wij hebben een camper sinds 2018 en de afgelopen jaren zijn we ons steeds meer af gaan vragen of we ons leven niet anders in zouden kunnen richten en in onze camper kunnen gaan wonen.

Wij hebben samen een zoon (Quinten, 1998) met een verstandelijke handicap. Hij Woont op een speciaal park voor verstandelijk gehandicapten in het dorp waar wij wonen, Biezenmortel.

Onze dochter (Indra, 2000) studeert geneeskunde in Maastricht. Zij woont op kampers en start binnenkort met haar coschappen.

Wij werken beiden in het onderwijs. Renate op een SBO als administratief medewerker en Peter als zelfstandig interim-directeur in het basisonderwijs. Toch willen wij niet tot ons pensioen werken om er dan achter te komen dat de reizen die wij samen willen maken niet lukken, omdat we er lichamelijk niet meer toe in staat zijn. Ook willen we graag af van het hebben van een groot huis, veel spullen en eigenlijk altijd bezig met geld verdienen om je huidige levensstijl te kunnen bekostigen.

Hoe mooi zou het zijn als wij ons huis en spullen kunnen verkopen, om dan samen in de camper te gaan wonen en te reizen.

Over onze reis

Bijna iedere schoolvakantie maken wij een reis met de camper. Juli 2024 loopt mijn opdracht af en dan gaan we voor het eerst een lange reis maken om te kijken hoe dat bevalt. 3 Maanden naar Noorwegen.

Tot die tijd maken wij nog enkele korte reizen en zijn wij thuis aan het “ontspullen”.

Bezochte landen

Wij hebben 2 landen (1%) bezocht: